یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 20 مرداد 1399/ شماره 90 
فقط 53 درصد PVCها معامله شد، تأثیر سقوط دلار بر قیمت مواد اولیه، عبور مجدد میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 18 هزار و 400 تومان، کاهش 700 تومانی دلار صرافی‌ها، آغاز معاملات نفت با 44 دلار و اصلاح 13 هزار واحدی بورس تهران.
پست های رادیویی مرتبط:

فقط 53 درصد PVCها معامله شد
امروز معاملات پ پ و PVC ها در بورس کالا، جریان داشت. PVC ها که تا قبل از کسر سهمیه ها، 100 درصد عرضه هایشان معامله می شد و رقابت های بالایی برای خرید آن ها صورت می گرفت در هفته قبل و هفته جاری، روندی نزولی در معاملات را تجربه کردند به طوری که امروز فقط 53 درصد عرضه ها معامله شد و از 10 هزار و 122 تن عرضه، تنها 5 هزار و 354 تن معامله شد.
در مقابل، رقابت های پ پ به قوت خود باقی ماند و امروز خریداران پ پ، رقابت های در سطح هفته گذشته را ثبت کردند. 14 کالای پ پ، بیش از 30 درصد رقابت شدند.

تأثیر سقوط دلار بر قیمت مواد اولیه
از روز گذشته و در پی کاهش شدید دلار در صرافی ها و بازار آزاد، قیمت مواد اولیه نیز روندی نزولی در پیش گرفت. امروز بر کاهش پلی اتیلن ها افزده شد و حتی پ پ ها هم که در بورس کالا با رقابت های بالایی معامله شدند، به گروه کاهشی های بازار پیوستند.

عبور مجدد میانگین هفتگی دلار نیمایی از مرز 18 هزار و 400 تومان
بعد از صعود 113 تومانی دلار نیمایی از یکشنبه هفته قبل تا دیروز، امروز هم نیما به صعود ادامه داد و با عبور از مرز 18 هزار و 400  تومان، اختلاف خود با دلار قیمت های یکشنبه را به 18 تومان رساند. گفتنی است میانگین روزانه دلار نیمایی امروز به کانال 18 هزار و 600 تومان و میانگین هفتگی دلار نیمایی به 18 هزار و 400 تومان رسید.
میانگین هفتگی دلار نیمایی از ابتدای امسال، 4 هزار و 807 تومان معادل 35 و 3 درصد افزایش داشت.

کاهش 700 تومانی دلار صرافی‌ها
دلار صرافی‌ها که روز گذشته وارد فاز ریزشی شد و با 5 نوبت کاهش در 21 هزار و 700 تومان به پایان رسید امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و با 900 تومان کاهش در 20 هزار و 800 تومان قیمتگذاری شد. اما در ادامه با 200 تومان افزایش به کانال 21 هزار تومان بازگشت. قابل ذکر است قیمت فروش دلار صرافی‌ها امروز نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته 2 هزار تومان کاهش دارد.

آغاز معاملات نفت با 44 دلار
قیمت نفت که معاملات هفته گذشته را با 44 دلار و 40 سنت به پایان رسانده بود، امروز و هفته‌ی جدید را با 44 دلار و 66 سنت آغاز کرد. قیمت این لحظه برنت 44 دلار و 77 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 41 دلار و 77 سنت.

اصلاح 13 هزار واحدی بورس تهران
لغو عرضه دارا دوم در روز دوم شهریورماه، بورس امروز را کاهشی کرد. شاخص کل بازار سرمایه که امروز را با 12 هزار واحد افزایش آغاز کرده بود در ادامه تغییر مسیر داد و کاهشی شد. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 13 هزار واحد کاهش به 2 میلیون و 65 هزار واحد رسید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟